Paisley Sweetheart

Saturday 14 April 2012

One Day...(Segala takdirku diatas tanganmu Ya Allah)

Assalamualaikum....^_^
dikala waktu ptg ingin melabuhkn tirai utk tkr shift ke wktu mlm...cuaca wktu ptg yg begitu nyaman m'buatkn aku dok terleka kt dpn laptop nie utk "create new post"...hehehe..(ayat nk bermadah2 je)...sedar xsedar umo aku mkin meningkat...ape???haha...jgn fikir korang mude lg...korang pun mkin tue jgk...cume beze antre kte ialah "tarikh lahir"...kn..kn...aku 29 DECEMBER...mude lg...haha...aku sbnrnye ade byk cite nk d'kongsi tp mls nk taip..tu la masalhnye..nape la xde laptop yg blh rakam suare kte pastu automatik trus tulis kt post nie...kn sng...(*_*)...aku nk cite nie..membe2 aku dh ramai khawin...@_@...wahhhh syoknyeee dh khawin....AKU!!!! bile lg...hmmm...BAKAL SUAMI pun xde mcm mne nk khawin....hahaha...dh mule la tu nk berangan ye NABILAH HUSNA...dush!!!!...adoi...sakit la...jgn la kcau aku ngh feeling nie...hehe...bkn ape membe sblh katil aku time kt SEK TEKNIK dulu..skrg dh bertunang...sat lgi die khawin bln 7...aku xpercaya weh...serious masih terbayang lg...btl ke SITI HAWA nk khawin..hehehe...kjap je kn mse berlalu...mmm...bkn hawa sorang je dh nk khawin tp ramai lg membe2 aku dh khawin..dh ade anak pun ade jgk tau uolllzzz...jgn terkejut..tu la dinamekn takdir ALLAH....^_^...i hope 1 day is my turn like my friends...Aminnnn...hehehe...klu nk tau nape aku tibe2 post ttg khawin...sbb gambr nie la...hahahaha (copy from NUR AFIQAH JAMIL)


comel kn gmbr nie...hehehe...aku bru lps stage....stage eh xjmpe la stage aku...hahahaha...bendel btl la ko nie nab...hah!!! cube bace tajuk die "HOW I PLAN TO SPEND MY LIFE WITH YOU"....oohhh so sweet n make me excited to see the picture from No 1 until No 7....hehe...klu seorang lelaki bg gmbr seperti diatas kpd seorang perempuan bermaksud lelaki tu sgt mnyintai dan nk sehidup semati dgnnye...tp klu perempuan yg bg kt lelaki bermaksud...bermaksud...perempun tu amat2 la berharap ape yg tersurat kt dlm gmbr tu akan sentiase menjadi terindah buat die dan keluarganye sehingga akhir hayat die dan sanggup berkorban ape saje demi keluarge yg tersyg...effort seorng perempuan 2x ganda drpd seorng lelaki demi menjaga hubungan mereka sekeluarga....perghhhh....btl ke ko ni nab...ayat dh blh "copy paste"...hahaha....korang tahu x ayat yg d'nnt2kn oleh seseorang perempuan yg bakal menjadi seorng ISTERI...(*_*)
<3 Aku terima nikahnya <3.....saat itu air mata yg berkaca2 mule merembes keluar dri kelopak mata...sungguh bahagianya saat diijabkabulkn dgn berwalikn bapa sendiri serta majlis yg meriah dgn kehadiran seluruh saudara mara terdekat...^_^... Ya Allah...Engkau Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani...Maha Adil dan Maha Bijaksana serta Maha Mengetahui segala yg berlaku diatas muke bumi ini...hanya kepadamu aku berdoa supaya aku dijodohkan dengan seorang lelaki yg bertanggungjawab dan seorng yg beriman yg boleh mengimamkn aku dan menjalankan kewajipannye sebagai seorang suami yg sentiase d'berkati olehmu Ya Allah...kekayaannye hanyelah pada budi bahasa dan kasih sygnye bkn pada hartanye....Amin Ya Rabbalalamin....^_^...smg anda smue d'pertemukan dgn jodoh yg baik2...Aminnn...ok la nk out dulu...^_^...Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment